Μεθοδολογία Απογραφής Εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου και Καταρτισμός Σχεδίου Δράσης στις Επιχειρήσεις
Αποτελεί η ανάπτυξη της σχετικής γνώσης εντός των οργανισμών/επιχειρήσεων για την καταγραφή και παρακολούθηση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, καθώς της διαμόρφωσής σχετικών σχεδίων δράσης για την μείωση τους.
Μεθοδολογία επιχειρησιακής αυτοαξιολόγησης με στόχο τη μετάβαση στην Πράσινη Επιχειρηματικότητα και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
Επιδίωξη του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των στελεχών των Επιχειρήσεων και οργανισμών που αποφάσισαν να εργασθούν για τη μετάβαση των επιχειρήσεων/Οργανισμών τους στην Πράσινη Επιχειρηματικότητα..
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αξιολόγηση Επιχειρήσεων
Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που επιδεικνύουν σταθερά μια τέτοια υπεύθυνη συμπεριφορά, εξελίσσονται σε ανταγωνιστικές και πρωτοποριακές οντότητες με πιστή και αυξανόμενη βάση πελατών, αλλά και με σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Κοινωνικό Μάρκετινγκ – Επιχειρησιακά Οφέλη – Αλλαγή Συμπεριφοράς
Σκοπός του προγράμματος είναι να αποσαφηνιστεί η έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ και να γίνει κατανοητή η σημαντικότητά του ως προς τη λύση κοινωνικών φαινομένων