Μεθοδολογία Απογραφής Εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου και Καταρτισμός Σχεδίου Δράσης στις Επιχειρήσεις
Αποτελεί η ανάπτυξη της σχετικής γνώσης εντός των οργανισμών/επιχειρήσεων για την καταγραφή και παρακολούθηση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, καθώς της διαμόρφωσής σχετικών σχεδίων δράσης για την μείωση τους.
Innovative Strategic Planning for Smaller Enterprises
This practical training will offer a strategic planning toolkit to help entrepreneurially inspired owner-managers – directors to craft an expansionary development plan, building on the growth horizons
Sustainable Business Plans for Small to Medium Hospitality Enterprises
Hospitality industry in Cyprus is booming. Strategy, planning and especially innovation are vital firm success factors and can be responsible for the performance and the growth of an organisation.
Innovative Performance Management System for Professional Services
In order to improve productivity firms must develop an innovative approach to performance management, which helps companies operationalize their strategic priorities. This is not easy and hence innovation is required to deal with organizational constraints
Μεθοδολογία επιχειρησιακής αυτοαξιολόγησης με στόχο τη μετάβαση στην Πράσινη Επιχειρηματικότητα και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
Επιδίωξη του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των στελεχών των Επιχειρήσεων και οργανισμών που αποφάσισαν να εργασθούν για τη μετάβαση των επιχειρήσεων/Οργανισμών τους στην Πράσινη Επιχειρηματικότητα..
Mindful Stress Management for Increased Employee Engagement & Productivity
Why train in mindfulness? Work is one of the main causes of stress. Deal with your stress strategically so you can be more relaxed throughout your day so you can work in calm, be productive and also feel peaceful after work.
People Management Fundamentals
This program will provide you with the fundamental knowledge and tools to help you manage people at your organization more effectively. Along with the key management skills of motivation, delegation and feedback the programme covers various models of team leadership.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αξιολόγηση Επιχειρήσεων
Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που επιδεικνύουν σταθερά μια τέτοια υπεύθυνη συμπεριφορά, εξελίσσονται σε ανταγωνιστικές και πρωτοποριακές οντότητες με πιστή και αυξανόμενη βάση πελατών, αλλά και με σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Innovation in the Customer Servicing Chain for Profitable Growth
Learn how to recognize the critical success factors in delivering the customer’s assurance and learn how to incorporate those in the customer service and measure the degree of delivery, and understand how to identify, analyze and prioritize customer segments
Διαχείριση Άγχους στον Εργασιακό Χώρο για Βελτίωση Απόδοσης
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε τομείς όπως: παραγωγικότητα, ποιότητα υπηρεσιών και καλύτερη αξιοποίηση ταλέντων
Developing Effective Sustainability/ESG Strategies and Reporting
The seminar focuses on sustainability strategy formulation and the processes that enable participants to successfully integrate sustainability into their organizations.
Κοινωνικό Μάρκετινγκ – Επιχειρησιακά Οφέλη – Αλλαγή Συμπεριφοράς
Σκοπός του προγράμματος είναι να αποσαφηνιστεί η έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ και να γίνει κατανοητή η σημαντικότητά του ως προς τη λύση κοινωνικών φαινομένων
Βασικές Αρχές Λογιστικής, Φόρου και ΦΠΑ για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο αντιμετωπίζουν σοβαρά πρακτικά ζητήματα λόγω της έλλειψης βασικών γνώσεων που σχετίζονται με τη λογιστική, τον ΦΠΑ και τη φορολογία με αποτέλεσμα τη μείωση της αποτελεσματικότητας και τη χαμηλότερη ποιότητα τόσο στην παροχή υπηρεσιών όσο και στην εσωτερική λειτουργία.
Human-2-Human Marketing: Humanistic Marketing Executive Seminar
The 3-day course aims to provide managers and professionals in the areas of Sales, Marketing, HR and Customer Management highly specialised training which covers the novel theoretical approaches, practitioner’s experience and case studies from the real world.